fredag 20 juli 2018

Lite nytt!

Hur har ni det i sommarvärmen? Här blir det mest sol och bad och slappa i skuggan. Finns ingen ork att göra något annat... inte ens uppdatera bloggen ;) Har dock lite alster jag gjort för Pyssloteket som jag inte visat här så håll till godo =)

Första layouten är gjord med Primas Cherry Blossom Collection.




Vi i designteamet fick allihopa ett likadant papperskit av Anna i början på sommaren. Tanken var att använda pappren, skapa fritt och lägga till vad vi ville. Detta för att visa hur lika kan bli olika. Jag gjorde 2 layouter och ett kort av materialet. Pappren är från Kaisercraft och jag har förstås lagt till en massa Prima produkter, stämplar från 49 and Market samt chipboard från Wycinanka. I princip allt jag använt går att hitta i webbshopen.








På återseende!

Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)