tisdag 26 augusti 2008

LO ARG!!!


Är ju egentligen allt annat än arg =D... Några dagar sen sist... Har haft fullt upp med mitt bröllop och sonens dop..
Vi vart lyckligt gifta och sonen skötte sig exemplariskt under hela vigsel och dopakten...
Så igår kväll när lugnet lagt sig så satte jag mig och scrappade lite...
Valde ett kul kort, tycker iaf jag själv.. man glömmer fort hur saker varit... men jag vet att min lille S skek dygnet runt i tre veckor.. å jag tänkte att detta barn har jag fått för att jag inte ska komma på idén att skaffa fler =D =D...
Utgick från skissen på veckansskiss.blogspot.com

3 kommentarer:

  1. Åh, den här gillar jag! Jätte fin , gillar ditt färgval och att du skrivit runt om.

    SvaraRadera
  2. Så fin. Skoj med lite andra bilder än de glada :-)

    SvaraRadera
  3. Glömde skriva
    Kram från Meli :-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)