söndag 7 december 2008

Målat med mina promarker


... har ju sagt att när jag bliva stuuur så ska jag kunna måla stämpelmotiv och embossa =)... Igår var jag på en supermysig pysselträff hemma hos Malin som har scrappers. Tusen tack Malin för att du släppte in oss i ditt hem =)...
Där fick jag iaf många bra tips av alla trevliga människor som var där.. allt från hur jag kan förvara saker till diskussioner om allt möjligt praktiskt medan man skapar... till det hör Malins demo om att måla med promarker..
Å gissa om jag har tränat =D.... det är sååååå roligt!! Har suttit hela morgonen och övat... tycker att jag börjar få lite kläm på det, så jag tänkte att jag visar några motiv... sen återstår det bara att göra snyga kort också...
Det var så roligt att se duktiga människor göra kort live!!
Så min önskan nu till jul är.... hoppas jag snart bliva stuuur =)

4 kommentarer:

  1. Jamen du ser ju! Jättesnyggt =D!! Tack själv för att du var med och gjorde kvällen så rolig! Jag pratade så jag är hes idag nästan ;P

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Å, visst är det kul att vara på pysselträff!!! Man lär sig så mycket!
    Men du vad fint du målar, och jag ser nog att Malin har lärt dig jobba med Blenderpennan också, sånt är jag sämre på... Får väl öva lite mera bara...
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Oj vilka härliga stämplar. Varifrån är den med tomten o lyktan? Just en sån skulle jag vilja ha. Undrar om det är hänglar? Dem kan man tyvärr inte köpa i Finland. Jag köpte mina första Promarkers för några veckor sedan och blev fast direkt. Passligt pyssel för soffhörnet! Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Jättefint ju!!!!

    Så nu ska du bara göra kort med dem då ;-))

    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)