fredag 30 januari 2009

LO -stillhet- till method playground

Jag envisas med att försöka mig på vintage/schabby chic... å det går väl bättre och bättre... Denna har jag dessutom gjort till method playgrounds challange 37... journaling på fotot. Vet inte om det egentligen gick så bra ihop med resten av LO:en..... men nu får det vara så! Fotot har min gamla elev Philp Strömberg tagit å motivet är min Leo... som faktiskt här satt stilla en stund =D


Lite detaljbilder... såg inne hos mysmumlan hur hon använt cracle accent på en klocka... såg så läckert ut.. så den idén snodde jag..



Här är mina favvis dekosar just nu.. egen gjorda pins, pärlhattar och kaisers halvpärlor.



Här en liten närbild på mina lager... vill ju kunna göra snyggt med MÅNGA lager =D

Sen är jag lite glad... för jag har fått ett gäst dt uppdrag.... vart får ni se om ett par veckor =D.. Skickade in ett litet mejl för dom sökte gäst dt:s... tänkte det kostar ju inge...å vips fick jag svar inom 20 minuter. Måste havarit historens snabbaste svar =D... Kul är det iaf..
Nu vill min son äta frukost. Tack för att du kikade in.... Å tack till alla er som skriver så gulliga kommentarer.. blir lika mallig varje gång =D

* This is my take to Method playgrounds challenge 37, journaling on the photo. It was fun to make this one =)....*


17 kommentarer:

  1. Gahhhh, ubersnygg :)! Jag blev så inspirerad av en av dina layouter som du gjort egen pin på så jag har rivit fram min lilla smyckesstasch. Superkul!
    Grattis till dt-uppdraget, välförtjänt!

    Fnissade lite över att du också springer runt i tofflor. Ett storfamiljsfenomen kanske?

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Härlig LO! Jag är också lite sugen på att testa shabby-stilen. Måste bara införskaffa lite papper och annat. har inte direkt den stilen sedan tidigare! ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag är väl ingen expert direkt, men det känns som om du aldrig hade scrappat annat än shabby ;-) Underbar känsla i hela LO:n! Jättefin text också...

    Får man fråga vad det är för vackra papper du har använt?

    SvaraRadera
  4. Ännu ett FINT kort på linslusen...

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Den är verkligen underbar! Såå fint du fick till den! =)
    WOW!

    Kram & trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Riktig SNYGG Lo, såg också idéen om klockan och tänkte prova...

    SvaraRadera
  7. Härlig Maja! Älskar alla detaljer och hur du har lagrat och skapat egna dekos.
    Väntar med spänning på att se i vilken butik dina alster dyker upp. Kul för dig, det är du verkligen värd. Jag gillar att du hoppar mellan olika stilar=D

    Kram

    SvaraRadera
  8. Cilla, det är ingen butik ;-).. det är en utmaningssida =)... som jag ska vara gäst dt hos...

    Kuligt iaf =D

    SvaraRadera
  9. Du hittar jämt en massa utmaningar i exotiska bloggar som jag aldrig har hört talas om! Jättefin LO har du gjort också. Gillar den härnere också med bilar. Härligt färgglad! Ser fram emot att de vad du hittar på med gäst DT uppdraget. Stort grattis och lycka till!

    SvaraRadera
  10. Wow! Den är jättefin!
    Grattis till dt-uppdraget!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Sååå underbar LO!!! tycker att du har lyckats fantastiskt bra!!

    SvaraRadera
  12. Tack så mycket för din snälla kommentar i min blogg :-D är själv väldigt förtjust i den översta gröna LOn också.

    Din LO är ju verkligen mysig med det lite chabbyinspirerade temat. Klockan är ju verkligen speciell :-)

    SvaraRadera
  13. JÄdrans vilken snygg LO! Helt fantastisk!! =D

    Kram!!

    SvaraRadera
  14. Men du såå fin!!! Så välarbetad och många härliga detaljer.

    Ha en trevlig heög!

    Hälsningar Sandra

    SvaraRadera
  15. Fantastiskt vacker!! Så många fina detaljer - lovely!

    SvaraRadera
  16. Den är ju helt fantastiskt, klart du kan detta med shabby chic!! Jag har sagt det förr: du behärskar så många olika "stilar", och jag tycker det är en fantastisk scrap-egenskap!!! Man vet aldrig vad som dyker upp - och det är i positiv bemärkelse!!!
    Grattis till dt-uppdraget, du är SÅ väl värd det, och det ska bli så spännande att se var det är...:)

    Kramar!!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)