söndag 1 mars 2009

*** söndag och ny månad***

Då var det slut på februari och vi har kommit in i mars... nu känns det som våren snart är här =), all snö till trots!

Vill först påminna er om att inte missa Allt om scraps söndagsbilaga med aktuellt prins och prinsesstema... har ju kommit fina nyheter från kungahuset i veckan som varit ;-).
Kommentarstävlingen pågår fortfarande och än finns det tid att söka till vårt dt. Så skynda er dit!! klicka här...

Men stop!!! Läs detta först..... Ny månad innebär även att bloggpartyt är slut... å vinnare skall koras. Tusen tack till alla er 15 som deltog i min utmaning...
Bad maken dra en lott....å den lotten föll på.........










****************** ZOZZO 87 *******************
STORT GRATTIS!!
Snart kommer ett paket till dig.... bara jag tagit reda på din adress... pmar dig på fl =)..
Nu är det dags att fixa lite lunch till den lilla familjen... känns lyxigt med bara två små barn hemma å så vi två vuxna...
Höres kanske nåt senare... har en Lo som ska läggas ut.... antog även denna gång utmaningen på method playground.. gillar deras utmaniger..
Ha en skön söndag gott folk!
Kram Maja

2 kommentarer:

  1. Wohooo!!E d sant??:-) Såå roligt!! Detta förgylde min dag!!Kram
    (adressen kommer senare idag. Är på jobbet)

    SvaraRadera
  2. Grattis zoozzo87 !! :)

    Så snygga LOer du lagt upp!! Tokgillar din LO "Kram"!! Skapar oxå med BGs Marrakech till SkaparLusten denna månad :)
    Har ju sett din LO inne hos Hildas rum, och den är som vanligt galet läcker, med alla roliga detaljer och en supersnygg helhet. Jag menar, bara snigeln...innan jag såg den!! :)

    Må gott!!

    Kramar!!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)