tisdag 19 maj 2009

Mera NOOK =)

Passar på att blogga lite när barnen vilar middag =)... Har totat ihop ett kort till en liten utmaning där man skule ha minst ett band, blommor och två månstrade papper. Vart väl si sådär nöjd... Vet inte riktigt vart min MOJO tagit vägen.... känner mig inte så inspirerad just nu.
kan bero på att det är såååå mycket annat som stjäl mina tankar just nu. Visserligen mycket roligt =).... älskar min trädgård väldans mycket just nu.... Här får ni se kortet iaf..

Kramiz Maja


11 kommentarer:

  1. Wow vilka underbara färgkombinationer!!!
    Tokgillar :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina awarden som kom idag! Så roligt att se något som du gjort "live". :-D Nu ska jag pyssla klart mina och utse mina vinnare.

    SvaraRadera
  3. Wow vilken underbar färgblandning! Tycker kortet var riktigt läckert och färgsprakande, lite retro kontra nuet. Man blir glad av det!

    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  4. Helläckert kort, gillar din färgsättning. Ska göra ett kort till svärmor, eller eg gamla svärmor, hon fyller 65 år på torsdag och vi ska dit och uppvakta henne. Stannar till på fredag. Men jag har ju lite svårt för kort, men något ska det väl bli.
    /Carita

    SvaraRadera
  5. Me love det kortet!! Älskar färgerna, det prickiga och den gröna spetsen. Och blomman :)
    Shit, jag har inte scrappat på dagar...och jag kommer inte att orka ikväll.

    Må gott, vännen!!

    Kramarna!!!

    SvaraRadera
  6. Älskar färgblandningen o den ruggade kanten... tänkte inte ens på att man kunde göra en så fin o lite annorlunda kant på ett kort! :-) på nåt sätt känns kortet lite retro, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är...

    är avis på din trädgård! vi kom nyligen hem från en visning.. ojojoj.. kommer nog att lägga bud den här gången.. :-)

    SvaraRadera
  7. Helt galet underbart, gillar färgerna massor!!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Helt underbart o sprudlande vackert kort!!!Wow!!Kraam

    SvaraRadera
  9. Ett kort att bli riktigt glad av! Kram

    SvaraRadera
  10. Tycker den blev riktigt söt jag! =)Älskar färgvalen! ♥

    Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)