tisdag 24 augusti 2010

Annorlunda dopkort

Fick en kul kortbeställning på ett icke traditionellt dopkort som jag passade på att kombinera med Allt om Scraps färgtema gult och grönt. Detta visades i söndagens bilaga så missade deu den kan du klicka på loggan i inlägget nedan...




Det har varit ett par intensiva dagar på jobbet, men ack så roliga =). Jag trivs verkligen med mitt jobb och det är spännande varje dag!! Vi började igår och invigde årets tema, vatten, med att hela skolan blåste såpbubblor. Idag har vi "härmat" Monet på bildlektionen.... En konstnär som älskade att måla av sin damm i alla olika ljusskiftningar. Hur många får den möjligheten att leka på jobbet??? Nu ska jag krypa i säng så att jag är pigg och utvilad inför morgondagens lekaktiviteter ;D. Tack för titten!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Kul att se kort från dig :o) Super fint! Det är så kul att göra lite "otraditionella", gör dem alldeles för sällan själv :o)

    SvaraRadera
  2. Hei Maja:)

    Så kult kort du har laget:)

    Ta en kikk innom ScrappeHuset - kanskje du kjenner igjen noe der;)
    http://scrappehuset.blogspot.com/2010/08/bloggwalk-i-august.html

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)