lördag 13 augusti 2011

Ivrig

En layout gjord för Mollys scrapbooking. Tillika mitt bidrag till Sketchabillities skiss #52. Min underbara son Leo som var så sprudlande glad då vi var på Frösö zoo. Dessutom har han numera blivit lite mera vän med sin parazzi morsa och tillåter faktiskt att jag plockar fem kameran nu och då. Ett tag gick han bara och gömde sig om kameran kom fram.




Papprerena jag använt är från Shabby kitet, "Shabby Grace", lika så kakservetterna. De snurrade blommorna med tyg och bakerstwine har jag gjort på "glubers" som är en himla fiffig uppfinning. De andra små snurrblommorna är från Petaloo. Stor grön knapp från Jenni Bowlin och min hemgjorda dekoration i form av ett hjärta har några trinkets från Maya Design. Allt detta hittar du förstås hos Mollys scrapbooking. Vill du se hur jag gjort hjärtat så finns en tutorial i mollybloggen. Tack för titten =)



Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Wow, skitsnygg om man får säga så :) Gillar ditt snygga upplägg....

    Kramis AA

    SvaraRadera
  2. Jättehärlig! Gillar färgerna väldigt mycket, och underbara bilder på Leo. Kram!

    SvaraRadera
  3. Alltså man blir ju lycklig av denna! Helt perfekt! Underbar färgskala! Härliga foton! Och och och... *lycklig suck*

    SvaraRadera
  4. Underbar, härliga färger! Toppenfin!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)