söndag 20 november 2011

Vinnaren i min Bloggcandy =)

Nu är det dags att presentera vinnaren av bloggcandyn... men först vill jag tacka alla som ville vara med och som lämnat så rara ord efter sig....

När jag och min man lagade mat idag bad jag honom säga ett tal mellan 1 och 40... 
(det var så många av er som ville vara med =) ).
Han svarade 18!!!
Räknar jag då till kommentar nr 18 så är vinnaren......... LA VIKINGA!!!!! Stort Grattis till dig =)



Mejla mig din adress så kommer godiset med posten!!

4 kommentarer:

  1. congrats to la viking and thanks for giving us this chance!

    SvaraRadera
  2. Va! Men det var ju jag???

    Jag har sån otur och vinner aldrig så jag kollade inte ens - men eftersom jag är följare så kom jag ju hit och kollade på Inas miner...

    La Vikinga

    SvaraRadera
  3. Jaha..då blir det ingen öl till Putte nästa gång vi ses hör jag...hehehehehe.... ;)

    Grattis till Lavikinga!

    Och kramar till er! =)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)