torsdag 29 december 2011

Ett kort och lite annat kul =)

Ni har väl inte missat den fantastiska rean hos Mollys scrapbooking?? Än finns massor med fina saker kvar att fynda bla delar av det jag använt till detta kort. Stämpeln kommer från Gorjuss och papprena från Maja Design. Just stämplar från Gorjouss och dessa underbara papper "vintage winter" hittar du till nedsatt pris hos Mollys Scrapbooking.


Upptäckte att min layout var en av de som visades inne hos Bird is the word =). Alltid kul att bli uppmärksammad. Ni hittar inlägget här om ni vill kika.


Sen har jag ännu en kul nyhet att dela med er. Jag fick ett mejl av Anna på Pyssloteket som undrade om jag ville vara gästinspiratör i några månader.... ett erbjudande jag hade svårt att tacka nej till då avtalet var så förmånligt ;). Så efter nyår kan ni hitta alster från mig i deras inspirationsblog. Inspirationsbloggen finns här och webbshopen här. Bor du i Stockholms trakten eller bara är på besök i Stockholm så finns den fysiska butiken på Valhallavägen 48. Nästa gång jag åker ner till syrran ska iaf jag göra ett besök där =). Visste inte ens om att de fanns där... men nu vet jag!


Nu är det inte många dagar kvar på detta år, men vilken avslutning jag fått på den! Dessutom kommer Moa hem idag och firar nyår här nere. Kan liksom inte bli mycket bättre. Bäst skulle det varit om båda döttrarna kunnat komma.... men man kan inte få allt ;). Tack för titten!


Kramiz Maja

1 kommentar:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)