söndag 11 november 2012

Galenpanna för Mollys Scrapbooking

Idag får ni se en layout gjort för Mollys Scrapbooking med papper från BG serie Soleil. Härliga retropapper som lockar till lekfulla layouter... kanske därav jag valde fotot också på vår lilla spexare...




Söndag innebär ny söndagsbilga... och den hittar ni om ni klickar på loggan nedan. Missa inte presentationen av vår nya DT Helene Bogren samt härliga alster gjorda med Momas stämplar och sist men inte minst vinnaren i hösttävlingen =)





Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Oh, så alldeles fantastiskt underbar!!! Jag gillar BG:s papper men det är sällan man ser någon som scrappar med dem. Det här är så färgstämt och samtidigt läckert kladdigt!

    Grattis till Honorable Mention på Kraft It Up! Det var du verkligen värd!!! :) Hmmm... undrar vad du går och grunnar på för något till december utmaningen... ;)

    SvaraRadera
  2. Fabulous page. So many details. Love that background and the stitching and doodling.

    SvaraRadera
  3. Färgrik och härligt komisk layout Du skapat :o)

    Många Kramar Lisa

    SvaraRadera
  4. Åååå den här är verkligen jäkligt läcker! så kul och vimsig yr i pottan underbar! diggar verkligen helskarpt de där cirklarna och doodlingen! Ja du, mina sidor tar i snitt en dag per styck att skapa. Många kan ta upp till 1,5 om det är mycket som ska torka. Inte alls ovanligt att jag lägger ner kanske 2 timmar på att klippa ut mönster. Handsömmen har jag lagt på hyllan och symaskinen är paj sedan i somras så det blir icket maskinellt heller just nu. Kramis

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)