söndag 20 januari 2013

Prima PPP januari

Japp, gjorde en layout till Primas färgutmaning ( produkt utmaning) denna månad också... Härliga vintriga färger var det... Men min layout har inget vintertema. Fast fotot på mig och maken är visserligen taget på nyårsafton. Bad Moa fota oss. Vi är ju inte allt för ofta fotograferade tillsammans. Kan ju vara kul att ha kvar när man blir gammal ;).. förlåt ÄLDRE! Så så här ser den osminkade sanningen ut... inget mixtrande med fotot! Bara svart/vitt. Mannen i mitt liv som alltid finns där...







Tack för titten!
Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Så fint, både alster och foto. Och den osminkade sanningen är ju mycket vacker :) Som vanligt älskar jag, förutom komposition och kladd, dina färgval. Älskar ju allt som kallas turkost och aqua....

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort så trevligt att se din man också. Snygga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)