onsdag 10 april 2013

Create Joy

Idag visar jag en layout som var med i senaste inspirationstidningen av Allt om Scrap. Tycker själv väldigt mycket om den. När jag såg det mönstrade pappret från Kaisercraft visste jag direkt vilket foto jag ville scrappa =)


Här har jag valt att visa mycket av bakgrundspappret om än jag faktiskt jobbat en hel del med stnciler och Distress Ink Pads på det. Jag har även använt en hel del stämplar på denna. Här ett par detaljbilder.





Tack för titten!
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Wow...and Awsome!!!! Utrolig flott LO. Her er det mye fint i stempler og stensiler, og flotte bling og pynt. Denne likte jeg veldig godt..... Helt fantastisk!!!
    :)

    SvaraRadera
  2. Such amazing textures and details! Gorgeous!

    SvaraRadera
  3. Awesome Maja!!! love the background works..it looks amazing!
    xoxo

    SvaraRadera
  4. Wow, bakgrundspappret är ju som gjort för fotot. Riktigt härlig! Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)