tisdag 23 juni 2015

Swirlydoos RR for June

Hi =)  I´m here again with an update and some changes in my blog. Since I don´t have any assignments for companies anymore I will from now write my blogposts in swedish. You can still use google translate to read my posts. Hope you will continue to read my blog now and then.

Hej på er =) Från och med nu kommer jag åter igen att skriva mina bloginlägg på svenska. Jag har inte längre några design uppdrag för utländska företag så då finner jag ingen anledning att fortsätta skriva på engelska, då det går så mycket lättare att skriva på svenska. Jag kommer mest troligt inte uppdatera lika ofta men hoppas du vill hänga kvar och läsa min blog nu och då.

Layouten idag är gjort till en RR utmaning hos Swirlydoos. Utmaningen går ut på en liftkedja. Temat denna månad är pojkar och män och att använda chipboard och metall. Så här blev min layout =)





Jag har använt gamla papper från Bo Bunny till denna layout. Chipboard från Blue fern Studios, blommmor från Petaloo och metall från Prima.


Tack för titten =)

Maja

1 kommentar:

  1. Jättefin och mysig LO
    i sköna färger.
    Ha det gott // Lisa

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)