torsdag 20 november 2008

PP´s idolutmaning v6



Denna veckas bidrag är jag inte nöjd med , men heller inte missnöjd.... den är bara intetsägande...
Tyckte jätte mycket om kitet när jag fick det i brevlådan, men till tematat "två" hade jag jätte svårt att göra något bra. Temat 2 borde ju inte vara svårt... men av någon anledning har jag toksvårt för det, upptäckte det även när jag skulle göra bidraget till svenskscrapbookings jubileumstävling. Det enda jag då kom på var våra två katter..
Att sedan dessutom hitta något från köket som jag ville ha på min LO tog tid. Men är nöjd över det valet iaf. Örtkrydda och lagerblad.
Så någon veckovinst blir det knappast denna vecka =D
(skulle jag göra denna uppgift idag, så skulle den se helt annorlunda ut.. har en superidé i huvudet... som jag strax ska kludda ner i idéboken)

6 kommentarer:

  1. Gillar verkligen den här Lo:n, Snygg, inte alls platt fall!! Lagerbladen vart ju supersnygga ju!

    SvaraRadera
  2. Nee verkligen inte plattfall!!Jätte häftig o inspirerande LO!!:-) Jaa du använde blad. Jag anv hushållspapper. Vilken fantasi du har medan jag har ingen hjärna att tänka med om man jemför med din;-) Hehe...Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte den var söt. Och jambollar är ett underbart ord =)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det är en läcker LO! Verkligen fint dekorerad!

    SvaraRadera
  5. Jag håller med de andra, tycker inte alls att den är intetsägande, gillar detaljerna jättemycket!

    SvaraRadera
  6. Jättefin, snygga färger och kreativ. Gillar trädet med jord och allt!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)