torsdag 27 augusti 2009

It´s alive =)

Ja ni jag lever fortfarande och scrapppar som bara den... å jobbar som en idiot både i stallet å på mitt "riktiga" jobb men hinner inte riktigt med att blogga =( Det jag scrappar kan jag inte visa för det är till tidningen Allt om scrap och Scraphörnan. Hittade dock en gammal Lo som jag gjort till en av Helens skisser i Scrapbooking mm.. men det vart aldrig att jag ens skickade in den, så den kan ni ju få se. Är inte så där värstans nöjd med denna. Men gillar fotoserien på Samsi.


Det är väl inte så mycket att orda om den egentligen, mer än att den är ojagig ;). Nu ska jag hoppa i duschen efter en mindre lyckad kväll på hästryggen............. Ha det bäst så återkommer jag mest troligt i helgen.. Tack för titten !

Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Ja, den är "odu" men riktigt rolig och Sam gör sig ovanligt bra:) Jag ska jobba Open Trot och försöka vara med på Pyssellyckans CC samtidigt - det blir spännande. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den är jättesnygg! Ovanligt upplägg och jättefina färger!

    SvaraRadera
  3. samma här, scrappar i kulisserna:) Denna var full av bus och härliga färger! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Inte så nöjd? Tycker den var jättefin! Härliga färger tillsammans och söta foton!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Inte nöjd???? Va? Du är galen! Den är ju underbar, älskar färgrna, blomman i hörnet med alla pärlor....söta foton...En jättefin LO som du absolut ska vara nöjd med!!

    Ha det bra:)

    SvaraRadera
  6. Och vet du vad!!!!! Jag vann deltävling 5 med den layouten!!! =DD Jippie!!!
    Trodde aldrig att jag skulle göra det! Var mer nöjd med den förra layouten! Så jag är superglad! =D

    Och klart vi måste ses!! Jag mailar dig om det! Snart ska vi åka till Bodil på middag!

    Supersöt layout! =)

    Kramis!

    SvaraRadera
  7. Hallo!! Lovley LO! =D
    Vet du då!! Igårkväll fick jag ett samtal från Handarbeta ;P Så nu ingår jag i deras team =)

    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)