måndag 17 augusti 2009

Mera Dt alster

Visar lite mera alster jag gjort för Scraphörnan.... för något nytt har jag inte hunnit med. Helgen innehöll bara HÄSTAR... å idag var första dagen på jobbet... å sen har jag haft jobb på ridskolan ikväll också... så nu är jag lite trött... Denna Lo är iaf gjord på min 13- åriga son som är en riktig nattuggla... bävar för våra duster som kommer att komma upp igen när skolan börjar!! Får tjata på honom hela tiden om att han ska lägga sig i tid! Så jag passar på att njuta av vår vapenvila i några dagar till...

Liten detaljbild
Sedan visar jag et litet kort jag också gjort... Tokgillar stämplarna från Greeting Farm =)


Vill ni läsa mer om layouten och kortet kan ni kika in i Scraphörnans inspirationsblogg.
Nu ska jag ta och varva ner lite.... kanske med lite scrapp?? Fast egentligen borde jag ta itu med vad jag ska göra på jobbet i morgon... Det är lite lätt kaotiskt hos oss... Med flyttar hit ådit och inget färdigt schema. Så det är lite svårt att komma igång. Men terminsplanering i ämnena kan jag ju alltid ägna mig åt. Hoppas ni fått en fin start på veckan =)
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Toksnyggt!! Både layouten och kortet!

    SvaraRadera
  2. Vilken cool layout med ugglan å allt, den passade ju himla bra in =)
    Kortet är jättefint oxå!
    Här har det regnat mest hela dagen = scrapväder hihi..

    kram kram !

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen färgerna på LOn!! Läckert!

    SvaraRadera
  4. Jättefin layout och kort! Ja... Det är inte lätt att få alla i säng i tid, inte mig själv heller. Om man bara kunde få sin arma hjärna att förstå hur trevligare morgonen blir om man somnar i tid.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)