lördag 20 november 2010

TCR # 33

Känner att jag börjar bli smått beroende av att göra dessa skisser med färgpalett till inne på The Color Room =D. Hakade på denna vecka också. Det var betydligt lättare färger och en lättare skiss för mig att utgå från. Vart riktigt nöjd själv =).
 Har scrappat min bästa Ina som verkligen förgyller livet för oss då hon dyker upp på hemmaplan. Hon månar om allt och alla!



Känner mig lite piggare idag. Var nog i stort behov av sömn! Förkyld är jag fortfarande men ingen feber idag. Ska iaf ta det lugnt hela dagen så att jag kommer i fas med min kropp igen. Blir väl lite pyssel och plockande här hemma. Det ser rätt bedrövligt ut, då boysen varit hemma och sjuka hela veckan. Massor med grejer som ligger på fel ställen. Jag tycker det är det jobbigaste med att vara vuxen och mamma... att MÅSTA plocka hela tiden, för det finns ingen annan som ens ser det!!! Inte i vår familj i alla fall. Jag tjatar, men ingenting händer, så till slut gör jag bara.... så det är väl bäst att bara göra igen då, med ett leende på läpparna =). Tack för att du kikade förbi!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. En så otroooligt vacker LO!!

    SvaraRadera
  2. Säger exakt som Zarah gör... Otroooooooooooooligt vacker LO! Fast jag tog i lite mer! =)

    SvaraRadera
  3. Helt underbar! Gillar när du blommar till det! Grattis förresten, såg att din lo blev visad inne i Prima bloggen! Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)