tisdag 31 maj 2011

En höjdare

God morgon världen =). Bloggar idag en layout där jag testat denna norska specialitet "osteklute" (vet inte om det stavas så ;) ). Fotona är från i julas då vi var hemma hos mor och far och besökte leklandet. Lite mörka icke perfekta kort, men ett tillfälle att minnas. Leo var så stolt för att han lyckades klättra upp hela vägen efter denna sluttande klättervägg. Belöningen för honom blev att få åka den "stora" rutschkanan ner igen.

Förutom ostduken så har jag även använt mask och distresser. Ostduken har jag sprejat med lite hemmagjord mist. Papperena och stickers dekorationerna är från Ecko Park. Bjussar på några detaljbilder också.



Här är det en riktigt gråmulen dag idag... och regnet hänger i luften. Vi har precis fått i oss frukost. Befinner mig fortfarande i Norrbotten, men åker hem över helgen. Hemlängtan efter min man och mina grabbar är stoooor. Det ska bli skönt att träffa dem igen. Läget här uppe med min dotter är också under kontroll. Hon mår mycket bättre och det hoppas vi nu ska få hålla i sig. Jag känner det som bara på mig att kosmsos är på väg in i en lugn fas nu =P. Tack för att du kikade förbi!

Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Härliga bilder. =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt färgglad layout! Och lekplatsen ser bekant ut ;o)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. super snygg lo! den sticker verkligen ut... :)

    SvaraRadera
  4. Så himla fint!!! Fniss... jag tror Vibeke är halvtrött på min dåliga norska. Jag har kallat den allt från osteklut till ostklute... Men ostduk går ju bra också! =)

    SvaraRadera
  5. Sååå läckert! Gillar massor!
    kram kram!

    SvaraRadera
  6. Superläckert!
    Har blivit lite sugen på den där ostduken- och det är alltid kul att se vad folk gjort med den.
    Så snygg lo!!

    Och jag ser ju att du skapat mycket annat fint också, sedan sist jag var inne här och kikade. :-)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. This article gives the light in which we can observe the reality. this is very nice one and gives indepth information. thanks for this nice article

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)