tisdag 27 september 2011

Share...

... är ordet inne på Bird is the word som jag fick en så bra idé till. Började scrappa och skulle som  sista grej leta fram ett foto.... och det var inte lätt!! Det är sällan och aldrig som jag skapar så här baklänges. Brukar alltid, nästan iaf, utgå från fotot först. Är nöjd med layouten men fotot på mig och maken kunde varit bättre ;). Får helt enkelt se till att Ina fotar oss lite nästa gång hon kommer hem.  Fotot kan jag ju byta ut när ett bättre dyker upp =). Men nu får ni se den så här som den är.... och kanske, kanske dyker denna layout upp i framtiden igen med ett bättre foto på!







Vet inte vad jag hade lagt i middagsmaten för barnen är som tokiga!! Det låter som jag har en hel klass med ungar i mitt vardagsrum.... men de är bara två! Bäst jag går och kollar vad de små liven håller på med. Önskar er alla en fin tisdag kväll... Själv ska jag försöka överleva... känner mig inte helt bra än. Men mindre feber och ont i huvudet idag ändå jämfört med igår. Tack för titten!


Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Gorgeous LO. Love the colors and the fussy cutting. Thanks for joining in at BITW

    SvaraRadera
  2. Beautiful design! I love the fussy cutting and the distressing!!!Thanks for playing along at BITW!

    SvaraRadera
  3. Glada färger och fin LO, det var väl inget fel på det kortet :O)

    Krya på dig !

    SvaraRadera
  4. This is very nice!! I love Miss Nelly paper too! thanks for playing with us at BITW

    SvaraRadera
  5. Beautiful LO Maja.. love this range of pp's and you've created such a gorgeous page with them!! Thanks so much for joining in at BITW :))

    SvaraRadera
  6. This is just beautiful!! thanks for playing along at BITW :-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)