söndag 11 september 2011

Skaterboy

Idag får ni se min coola lilla kille som drömmer om en skateboard. Han tycker vi är dum som säger att han är för liten för att köra skateboard. Men fantasi har ju barn gott om så han snor vår nackkudde från fotöljen och glider omkring med den på golvet. Jag har använt Mollys kit "shabby hyacinth" till denna samt extra kitet.





Tejp och symaskinssömmar gillar jag mycket. Speciellt som kombo. Färgerna på papprena var som gjorda för detta foto. Klar var ju inte layouten förrän jag fått lägga dit en blomma! Den otroligt vackra röda blomman är från den nya blomtillverkaren Manor House, som du också hittar hos Mollys Scrapbooking. 

Söndag har vi också vilket i vanlig ordning innebär söndagsbilaga av Allt om Scrap. Denna fång har vi ATC kort som tema. Kolla vad fina kort mina kamrater skapat, var med på en swap och inte nog med det! Ta del av vår bloggcandy =). Du hittar bilagan här.  Tack för titten! Önskar er alla en fin söndag. Här är det grått och kallt så jag kryper ner i sängen med mmina små och kollar på film.


Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Layouten blev ju hur häftig som helst. Nu när jag såg din sida kom jag på hur snyggt det är med sömmar på sidorna.
    Kanonfin layout!

    SvaraRadera
  2. Underbar bild på Samsi =) Härlig layout. Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)