söndag 22 april 2012

Hotrod i Gärdehallen

Igår åkte vi iväg med de små för att kika på bilar. Jag var väl egentligen måttligt road av det, men bilar av den äldre sorten kan vara riktigt läckra, fina coola ja nästan sexiga ;). Jag ska inte säga att jag är bilfrälst efter detta, men lite roligt var det. Mest kul var det förstås att se de små som var så till sig att det från början knappt visste åt vilket håll de skulle gå. Tanken var förstås att fota lite också... Hade med min telefon.. Att fota med den var lättare sagt än gjort, iaf om jag hade trott att några små barn också skulle fastna på bild. På de flesta korten svischar de iväg som en suddig projektil någonstans i hörnet på kortet =/. Men lite bilder blev det som jag idag tänkte dela med mig av till er.

 Skulle jag fånga dem på bild så blev det så här... när de råkat fastan för något....
 Det de spanade på var dessa leksaksbilar som var uppställda mittemellan massa andra fina stora bilar =) Leo drömde sig direkt bort och önskade att alla dessa skulle kunna teleporteras lite snabbt till hans rum!
 Fundersam Sam som fastnat i tanken... vet inte riktigt vad han fått syn på här, eller om han bara vilar lite.
 Detta var det finaste Sam hittade! Han älskar motorcyklar och bad mig fotografera denna så att han kunde scrappa sen... miljöskadade barn eller !? Lite gulligt var det iaf.
 Tänk om ens egen bil skulle kunna blänka på detta sätt?? Vad det är för en bil har jag ingen aning om ;)
 Nu ser ni skönheten som fick mig att ändra inställning till bilar. Diamantbilen! Full av bling å så turkos också!!! Kan inte bli bättre eller?
Å så denna coola bil helt klädd i läder, både inuti och utanpå!!! Med döskallar , handklovar, nitar och annat coolt =)

Detta var gårdagens händelser... dagens måste vara söndagsbilagan av Allt om Scrap! Korttema idag så skynda er dit. Klicka på loggan nedan.




Tack för titten!
Kramiz Maja

1 kommentar:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)