fredag 6 april 2012

Prima BAP April "Turning 18"

Har lekt lite med Primas månadsskiss. Modellen på layouten är min "lilla" dotter som idag fyller 18 år!! kan knappt fatta det. Att denna kvinna är mitt barn... Den  lilla spralliga busiga kreativa humoristiska retstickan har blivit vuxen. Hon är fortfarande kreativ och humoristisk och har en otrolig empati för sin omgivning.  En tjej man bara inte kan låta bli att älska ( å jag är inte alls partisk) Stort grattis till Moa!





Nu ska jag packa bilen och få med mig alla barn. Vi har 65 mil framför oss idag, hem till Norrbotten... Så för vår del blir det verkligen en låååååååångfredag. Tack för titten och önskar er alla en fin påskhelg!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen, Moa! Wow! 18! Så vacker hon är!

    Och så är din layout vännen! Älskar färgkombon och den sydda ramen. Sååå snyggt!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ett stort Grattis till Moa! Kan inte fatta vart åren gått, hur har hon kunnat bli 18 då vi inte själv är mer än 25 ;D

    En otroligt härlig layout med en vacker bild på Mia.

    Hoppas ni har det toppen under påsken här i Norrbotten :)

    Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hurra for din vakre datter!!:)

    NYDELI layout du har laget Maja!! Denne var helt rååå - og jeg digger den!!:)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)