torsdag 3 maj 2012

Nya Maja Design - Adorable

Det är inte bara min son som är adorable.. utan även dessa nya papper!! Som du förstås hittar hos Mollys Scrapbooking ;). Ytterligare en layout jag gjort i helgen som var. Samsi som vilar middag och solen som lyser genom fönstret och värmer hans rygg.





Till dessa papper har jag lagt till underbara blommor från petaloo, Prima och Manor House. Lite Kaisercraft rub ons och trädekoration i form av fågelbur också Kaisercraft.
I morgon är det fredag igen och jag ska åka ner på "Scrapbooking med hjärtat" nere i Stockholm... men det kändes lite sådär när jag såg väderprognosen =/. Ska köra bil ner och de lovade snö och snömodd på vägearna. Halkvarning till och med.. Det känns inte så kul med sommardäck! Hoppas metrologerna har fel! Håller således tummar och tår och dansar soldanser... kan ni cokså göra det? Tack för titten!



Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Otroligt vacker LO! Jag storgillar det där bakgrundspappret och den turkosa färgerna till passar jättebra ihop. Dessutom är fotot väldigt vackert och rofullt.

    SvaraRadera
  2. I need to come over here more often..your work is so beautiful and inspirational! Love the gorgeous colours and the photo is so precious! Have a wonderful weekend :))xx

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)