lördag 23 februari 2013

Vinter

God lördag på er bloggläsare =). Idag befinne rjag mig inte på hemmaplan... så detta är ett förinställt inlägg! Jag roar mig på scrapkurs i Stockholm. Mixed Media med Anna Dabrowska ( Finnabair). Har skapat lite för Mollys Scrapbooking med härliga papper från Glitz serie "Hello Friend". Massor av kladd och klet på denna och ett härligt foto på minstingen som ligger på snöhögen och myser.




För att få denna bubbliga effekt på färgen så har jag grundat med strukturpasta som innehåller sand. Ett nytt inköp som jag fortfarande prövar mig fram med. I övrigt går i princip allt på layouten att hitta hos Mollys Scrapbooking =)


Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Vilken läcker layout!

    Vinterkramen Anna

    SvaraRadera
  2. Vad kul att träffas igår! Riikka och Minna kom strax efter det att du hade åkt, Riikka har en liten present till dig som hon säkert stoppar i posten när hon kommer hem.
    Superläcker effekt med strukturpastan och det turkosa mistandet. Härliga färger! Hoppas du å gubben har en mysig tur på tumanhand! Kramkram

    SvaraRadera
  3. What a beautiful page! Love the background techniques and those flowers and leaves are GORGEOUS!! :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)