fredag 2 augusti 2013

Cést Magnifiques skissutmaning för augusti

Hej på er =)  Idag vill jag slå ett slag för månadens skissutmaning inne i Cést Magnifique bloggen. Du behöver inte vara prenumerant för att delta i tävlingen, vilket innebär att du kan använda vilka papper och dekorationer du vill till ditt alster. Det finns två fantastiska priser att vinna! Skissen ser du här och alla detaljer för att delta hittar du i detta inlägg i bloggen!

Hello =) Today, I want to show you this month's sketch challenge over at Cést Magnifique blog. You do not need to be a subscriber to participate in the competition, which means you can use any papers and embellishment you want to your creation. There are two fantastic prizes to be won! The sketch looks like this and all the details to participate can be found in this blogpost!



Sent igår kväll satt jag och gjorde en layout... och jag hade ett sådant härligt flow.. ni vet sådär då tid och rum bara försvinner.. Här nedan får ni en liten sneak peak på layouten. Jag kommer att visa den i sin helhet i morgon, så kom gärna tillbaka då =)

Late last night, I sat and made a layout ... and I had such a beautiful flow .. you know, like that which the space and time just disappears .. Below you will get a little sneak peak at the layout. I will show it in its entirety tomorrow, so please come back then =) 





 Tack för titten!
Kramiz Maja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)