fredag 23 augusti 2013

You make me happy ** Cést Magnifique Kits**

God fredag kväll på er =) Idag är ingen vanlig dag utan dagen då Moa flyttar hem igen. Passar därför på att visa ett av mina DT alster gjorda med det kommande September Kitet från Cést Magnifique Kits. Detta kit innehller ljuvliga papper från Scrap Berry´s. Ett för mig helt nytt pappers företag. Men jag älskar dem!! Har även använt flower addons och embellishment add on som kan köpas till kitet. Sugen på att se pappren och add ons så hittar ni dem här!

Good Friday evening to you =) Today is no ordinary day, but the day when Moa moving back home. It therefore fits well to show one of my DT creations made ​​with the upcoming September kit from Cést Magnifique Kits. This kit contains lovely paper from Scrap Berry's. One for me new paper company.  I love these papers! I have also used the flower add on and embellishment add on that can be purchased for the kit. Want to see the papers and the add ons you will find them here!




Här har jag lekt med embossing foldrar, stenciler och modelling pasta. För att framhäva det embossade mönstret har jag använt rosa ink pad.

Here I have used embossing folders, stencils and modeling paste. To highlight the embossed pattern I used pink ink pad. 



Tack för titten!
Kramiz Maja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)