tisdag 30 september 2008

LO linslus, till tävlingen på Hildas rum...


Jag hann till slut göra ett bidrag jag också =)... fotot jag ville använda har varit klart länge... men sen var det lite svårare med att få till det med det rosa... men tycker jag lyckades iaf. Har kommit på nu att denna starka rosa funkar utmärkt att använda i de layouter jag gör på L och S..
Papprena är från scenic route... älsakr deras papper!! dom passar minscrapstil perfekt.. om jag nu har någon scrapstil!? =/
Plockade också fram symaskinen och sydde med starkt rosa tråd runt det rosa och gröna pappret samt den cirkel som syns..
Fotot har iaf min äldsta dotter tagit.. tycker det bara är sååå underbart. Å måste säga att jag själv iaf är supernöjd med denna LO....

6 kommentarer:

  1. Jättefin Lo.=)
    Jag har inte gjort en LO på länge.
    Just nu är det så roligt att göra kort så det blir inte mycket annat gjort.
    Ser att vi bor i samma stad.=)
    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnygg Lo, jag är ju helt såld på cirklar, fortfarande. Dessutom tycker jag det är så snyggt när man fotar så att inte hela ansiktet syns.

    Lycka till med din Lo =)

    SvaraRadera
  3. Den var riktigt riktigt bra. Cirkeln du sydde var verkligen pricken över i (SOm naveln är på killar ;-)

    I varje fall supersnyggt, lycka till i tävlingen. Mitt bidrag är uppe på deras blogg bland de andras nu om du vill se :-)

    Kram från Meli

    SvaraRadera
  4. Hur har jag kunnat missa denna härliga blogg?? Du har ju en helt underbar blogg med en hel hög underbara alster. Hittar ju enormt mycket inspiration här. Denna LO är ju underbar, härligt upplägg och färger.

    Jag lär återkomma:)

    SvaraRadera
  5. Så fin LO! Jag älskar verkligen färgerna du har använt!

    SvaraRadera
  6. Helt fantastisk, wow säger jag bara, den är perfekt!!!!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)