torsdag 18 september 2008

TÄVLINGSDAGS =) OBS!!! Ändrat datum


Här kommer utmaningen för er ;-)....
Inspireras av denna första sida i sundsvalls tidnings del 2 häromdagen...
Det handlar om en barnbok som en läkare skrivit om de vanligaste frågorna han får av barn =D.
Ni får tolka denna bild precis som ni vill. Skicka in kort, Lo eller altrat...
Mejla mig på majastokk@hotmail.com eller inboxa på FL...

Senast fredag den 10/10 kl.21.00.... omröstning sker???? antingen här eller i en tråd på FL.
Återkommer med det senare...

Nåt litet pris till vinnande bidrag skall jag nog fixa ;-)
Så scrappa på!!! ( tycker bilden var rolig =D )
Tillägg: förminska ditt bidrag till max 500 pixlar på bredden och höjden.
Ditt bidrag får inte visas någon annanstans förrän omröstningen är igång.

2 kommentarer:

  1. hahaha.. Ja såg den.. =O) Ayla (dottern) sa att hon inte hade läst den när hon såg framsidan av del 2.. =o) Får nog skaffa boken åt henne.. =o) Tyvärr så kan jag inte var med på utmaningen.. =o( Har inte kommit in i huset innen slutdatum så jag har fortfarande inte scrapsaker..

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)