måndag 8 september 2008

LO Vår minsting


Passade på att scrappa lite när de små grabbarna för en gångs skull sov samtidigt =)..
Tycker det är svårt att scrappa och göra roliga LO´s på spädbarn... dom ligger ju mest bara stilla å växer lite. Har flera nästan lika kort på Sam, bara olika kläder och lite olika ansiktsuttryck..
Nåja, tiden går fort och saker händer...
Har för första gången gjort en dold journaling på denna LO... hade ingen skiss , å när jag gjort klart med papper och broderi tyckte jag inte jag hade plats för någon text synlig...
Så olycksfall i arbete kan få en att göra nya saker =D

3 kommentarer:

  1. vilka härliga färger du använt på LOn.
    Förra gången jag var in fanns varken valet anonym lr namn/URL...men nu ska det väl funka bra iaf:-)

    SvaraRadera
  2. Det var pigga färger. Passar bra till fotot. Fint hjärta du har gjort!

    SvaraRadera
  3. Den var jättesöt, och hjärtat var så fint.
    Kram från Meli

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)