torsdag 10 december 2009

Bästa jobbet !!

Dagar som denna älskar jag mitt jobb =). Vi hade vårt luciatåg för bygden i kyrkan idag.. å dom var såååååååå fantastiska!!! 18 st treor som sjöng ut och inte ett öga var torrt. Jag har under resans gång funderat på hur det hela egentligen skulle gå då det varit lite stökigt och bökigt på träningarna. Men de skärpte sig nåt så otroligt allihopa. Att dom kan sjunga det visste jag redan. I morgon bitti ska vi lussa för alla skolans elever. Sen kan jag tagga ner lite och inte slita så på jobbet.. känns skönt!

Ni vill väl se nåt skapat också??? Här kommer en LO gjord hemma hos Cattis. En enkel, snabb LO som jag själv blev riktigt nöjd med. Pappret är så läckert! La bara till tre "piprensar blommor" journaling ruta , chipboardram, bollfrans och en titel. Fotot är på min äldsta dotter och hennes kompis... en natt i höstas.... tonåringar som kommer på att de ska ut och fota!!


Håller på att baka en kaka också eller kaka och kaka... det ska bli en frusen mocca parfait, men jag har botten till den i ugnen. Det är jag som har fedagsfikat på jobbet i morgon..... Det var väl allt för idag =) Tack för att du kikade förbi!
Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Härligt lekfull LO! Jul LO'n härunder är jättefin. Så stämningsfull. Stilen matchar fotot perfekt. Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)