söndag 9 maj 2010

BLOGG CANDY - 100 blommor

Många är ni som kikar in här. Vilket gör mig ohyggligt glad =). Många av er lämnar dessutom gulliga spår efter er, vilket gör mig själaglad =D. Nu närmar sig min besöksräknare 30 000... Egentligen skulle jag väl väntat till räknaren slog om... men det orkade jag inte.... otålig som jag är ;D. Jag älskar blommor.. våren är på gång och naturen sjuder snart av blommor den å, så vad passar bättre än en blomcandy.... Blommor kan man ALDRIG få för många av....




Vad ska du då göra för att ha chans på denna??? Jo, jag vill att du kopierar bilden lägger den i din blogg och tipsar om candyn och länkar hit... DÅ FÅR DU EN LOTT!
Blir du följare av min blogg via blogger så får du EN LOTT TILL. Är du redan en av dom här intill så har du automatiskt en lott.
Någon ur min stooora familj drar en lycklig vinnare söndagen den 23/5.

Tack än en gång till alla er som kikar in hos mig. Utan er vore min blogg ingenting .

Kramiz Maja

44 kommentarer:

  1. Ååååh, så mycket härliga blommor!!! Nääe, man kan verkligen inte få för mycket blommor!! Har länkat i min blogg, och är redan följare, så jag tar två lotter och hoppas på tur!

    Stooooort grattis till alla besökare!!

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med så mange besøkende, Maja:):)
    SÅ mange flotte blomster, dem kan du gjerne sende hjem til meg;)

    Har laget et innlegg i bloggen min - og følger er jeg fra før:)

    Håper du får en ny og flott uke:)depres

    SvaraRadera
  3. Gratiis! inte konstigt att du får så mycket besökare, du som är så skicklig och inspirerande! =) jag följer redan dig och bilden med länk hittar du i min sidebar.

    SvaraRadera
  4. Grattis!
    Jag följer dig sedan tidigare eftersom du inspirerar mig!
    Jag har bloggat om din candy.
    Med två vinstlotter, hoppas jag på turen att så många härliga sommarblomster får flytta in i min blomlåda...

    SvaraRadera
  5. Har ingen blogg men följer ändå din blogg genom min google reader! Hoppas på tur!=)

    /Kathleen

    SvaraRadera
  6. my congratulation!
    so sweet candy!
    best regards from Ukraine! welcome to my blog http://cvetichka.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. Ååh så mycket blommor! Helt underbart! Stort grattis till alla besökare! Men inte så konstigt när din blogg fullkomligt sprutar av inspiration!
    Jag har länkat i min sidebar.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  8. oj oj, det var inte illa.. grattis.. =)

    jag har självklart också bloggat och hoppas på tur.. (är ju dessutom också redan följare)


    http://roolz.blogg.se/2010/may/blom-candy.html#comment

    //roolz

    SvaraRadera
  9. Härliga blommor! Hänger här en del men skriver sällan eller aldrig...ska bli bättring. Tar 2 lotter och hoppas på tur :)

    http://vit-tulpan.blogspot.com/2010/05/blomcandy-hos-min-lilla-scrapvarld.html

    SvaraRadera
  10. Underbart med blommor! Jag älskar blommor och använder det jättemycket!
    Givetvis vill jag vara med och fira tillsammans med dig!
    Jag tar två lotter och hoppas på blomsterregn i min brevlåda! :)
    Jag har lagt bild med länk i vänster sidebar i min blogg :)
    http://sindras-gnistor.blogspot.com/

    SvaraRadera
  11. Visst är det så, man kan inte få för mycket blommor :)
    Jag har länkat via min bloggs sidebar.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Beateful! Thanks for the chance to win! link in my sidebar and a follower.

    SvaraRadera
  13. *lämnar ett blommigt tassavtryck*

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Heisann!

    Dumpet tilfeldigvis innom bloggen din, og ble bare stum av beundring. Liker din scrappestil utrolig godt og skal nok hente masse inspirasjon herifra. Vil også gjerne være med på den nydelig blomstercandyen, for blomster kan man jo aldri få for mye av...

    Hege

    SvaraRadera
  15. Jag är redan följare av din blogg och jag har länkat till utlottningen i min sidebar. *hoppas på tur*
    Kram M

    SvaraRadera
  16. Uppe i 30 000 kommer du att vara på ett nafs :o) Grattis till det stora antalet besökare!!! Jag är ju följare sen tidigare så nu håller jag bara tummar och tår för att ha lite tur ;o) Har bloggat både som inlägg och i sidebaren.

    Ha det gott! Kramar
    Päivi

    SvaraRadera
  17. Så herlig candy. Jeg er med og tar 2 lodd. Har lenket til deg her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/candy-for-oss-som-elsker-scrapping.html

    Klem fra Hilde

    SvaraRadera
  18. Va många vackra blommor. Jag är en av alla dem som tycker det nästan är helt omöjligt att scrappa utan blommor.
    Hoppas på tur och länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  19. oh- sååååå många fina blommor...
    tack för chancen.
    Johanna

    SvaraRadera
  20. Trevligt att hamna hos dig och få se allt fint du gjort. Jag gillar dina kort mycket. Du har många roliga och ovanliga stämplar.
    Älskar blommor så jag e´med. Länkar tilldig i min blogg.
    Hälsningar från Småland. Eva

    SvaraRadera
  21. Ååhh vilket candy!!! :-O Jag blir helt förstummad av alla vackra blommor :-D Men du vet ju sen tidigare att jag äääälskaaaar blommor!!!:-D Jag följer dig o har länkat i ett blogginlägg.

    http://zozzo87scrapbooking.blogspot.com/2010/05/godis-o-babbel.html

    Kram o sköt om dig...<3

    SvaraRadera
  22. Thanks for the chance to make a link in the sidebar
    Greetings from Ukraine.
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    SvaraRadera
  23. Wonderful candy! And a wonderful blog! Come visit, I will be very happy!
    http://dol4i.blogspot.com/

    SvaraRadera
  24. Grattis Nu har jag länkat till din superfin candy!!!Hoppas på tur.blir även fölare till din fina blogg
    http://mammasol@blogspot.com

    SvaraRadera
  25. Congratulations! delicious candy! my blog link on the panel:www.didelis.blogspot.com

    SvaraRadera
  26. Hi! lovely blog candy!! thanks for the chance to win :) I have linked your candy on my sidebar! and Im already a follower
    Here is my blog.
    Hugs,
    Agus

    SvaraRadera
  27. Grattis till alla besökare =)

    Jag har blivit en följare och skrivit om candyn i min blogg: http://felixmamma.blogg.se/tavlingar

    Hoppas nu på massor av tur =o)

    SvaraRadera
  28. My congratulation for you!
    What a beautiful candy!
    Linked it on my sidebar:
    http://kamaik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  29. Jättefina blommor!! Jag deltar gärna i utlottningen - och jag tar två lotter för följare det har jag varit en längre tid!!!

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera
  30. Grattis (iförskott:)) Klart att jag vill vara med och fira DIG!!! Ska länka och visa bilden i min blogg! Kramar!

    SvaraRadera
  31. Glömde! Här är direktlänken:)
    http://lillblommanskapar.blogspot.com/2010/05/blommande-candy.html

    SvaraRadera
  32. Grattis till välförtjänta 30 000 besökare. Självklart vill jag vara med i din fina candy. Jag ääälskar också blommor. Jag är from nu följare av din trevliga blogg.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  33. Ooops! Glömde ju säga att jag länkat med bild i sidebaren på min blogg.
    Petra

    SvaraRadera
  34. спасибо, очень вкусная конфетка, моя ссылка http://swetoschka.blogspot.com/
    с приветом из России

    SvaraRadera
  35. Trevligt med så många besökare:) Jag vill gärna vara med i utlottningen, lägger en länk på min blogg och så börjar jag även följa din blogg!

    SvaraRadera
  36. tack för all fin inspiration.

    Självklart vill man ha chansen att vinna lite nytt hem till hörnan. Jag har länkat till dig i min blogg.

    // Johanna
    www.johannisgirl.blogspot.com

    SvaraRadera
  37. Fräscha blommor=) Mycket man blir inspirerad till att göra. Har länkat i min blogg och såklart blivit en följare =)=)
    http://dorpans.blogspot.com/2010/05/blommande-tavling.html

    SvaraRadera
  38. Vilka underbara blommor! Jag vill vinna lite. Bli din läsare och länka till min sida till vänster http://happyblondy.blogspot.com/

    SvaraRadera
  39. Oj så många vackra blommor. Jag hänger på i tävlingen har länkat på min blogg o är nu även följare av din sida.

    SvaraRadera
  40. Vilka härliga blommor du lottar ut!
    Klart jag vill prova lyckan på dessa. :-)

    Är redan följare av din blogg- och har nu bloggat om ditt godis med.
    Direktlänkar dit.

    Kram och tack för chansen.

    SvaraRadera
  41. Klart att jag vill vara med på godiset maja!
    Har länkat i bloggen oxå, fast det vet du ju redan ;).....och så är jag följare...men kunde inte fixa en bild..
    kramkram sussa

    SvaraRadera
  42. Vilken härlig samling av blommor! Den här vill jag gärna vinna! :)
    Jag är redan följare och jag har gjort ett inlägg här: http://lofoto.blogspot.com/2010/05/100-blommor.html

    SvaraRadera
  43. Grattis till alla besökare! Underbar bloggcandy! Har länkat i min sidebar :-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)