söndag 2 maj 2010

Walk of fame

Japp! Det är vad du hittar inne i söndagsbilagan idag =) En kavalkad av underbar layout inspiration. Några av de fantastiskt duktiga scrappare som deltog i Scrapmästar tävlingen men ej gick vidare till final får idag stå i rampljuset. Missa inte det!! Det finns så otroligt många duktiga scrappare i vårt avlånga land. Klicka på loggan så kommer du till tidningen.



Sen kan jag tipsa er om en trevlig skissblogg också. Jana Eubank som gör otroligt läckra skisser. Jag är ingen skissmänniska men hennes skisser triggar min kreativitet. Sen att jag i slutändan inte har följt dom är ju en annan historia ;D. Ni hittar hennes skissblogg här.
Önskar er alla en fin söndag. Själv ska jag packa in mig i bilen och bege mig på pysselträff =).

kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)