tisdag 11 maj 2010

Min "ponny" Vafi

Är så galet sugen på att sätta mig vid scrapbordet, men tiden finns bara inte!! Här kommer iaf en LO som jag gjort till Allt om Scraps söndagsbilaga. Den visades i söndags. Missade du den bilagan med husdjurs tema kan du kika här.




Har använt Maja Designs nya papper. Just detta papper jag använt här heter "stark och fri" som dessutom fick bli titeln till denna LO. Jag samlar alltid kraft hos hästen och det är en otrolig frihetskänsla att flänga runt i skogen i full galopp. Dessutom är han, Vafi, en stark personlighet =).
Har inte rört mina pysselgrejer på över en vecka!! Vilket för mig är ett rekord... inget rekord jag uppskattar dock. Men snart har jag gjort klart alla utvecklingssamtal och då ska ni få se på nya alster. Till dess kan ni ju ta en lott eller två i min bloggcandy i inlägget nedan. Nu måste jag jobba lite. Slut på rasten!

Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Åh, vilket sötis alltså! Passar fint med vita detaljer på denhär LO'n. Hoppas du får litet pysseltid snart, själv tror jag att det dröjer ett tag innan jag får någon :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Ååååh, superfin. Helt ljuvlig.
    Kram! =)

    SvaraRadera
  3. Härlig layout i underbara färger! Vad skönt att det snart lättar på jobbet och hoppas du får tid till scrapbordet :o)

    Ha det bra!
    ps... verkligen generöst candy du bjuder på....

    SvaraRadera
  4. Åh vad denna är fin, gillar hur du ramat in ett foto ;)
    Kramen Aase

    SvaraRadera
  5. Han och layoutern är finfina båda två!

    SvaraRadera
  6. Å, fina killen!
    Jättefin LO :-)

    SvaraRadera
  7. Oj,en hel vecka! Ni får komma hit snart så får vi scrappa järnet! ;) Det blir inte så mycket här heller nu när man kursar hela dagarna! Men den här layouten är ljuvlig!

    Kramisar till dig!

    SvaraRadera
  8. Den är helt ljuvlig! Jag förstår verkligen att det är något speciellt med hästar även om jag själv helst håller mig på avstånd!
    Puh, har inte heller hunnit scrappa så mycket men jag är snart klar med mina samtal jag med... ska bli så skönt, sena kvällar har det blivit...
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Layouten är jättefin! Du gör så otroligt mycket fint. Vore så roligt att bläddra i dina album.. inspirationschock! :)
    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken fin LO du gjort! Härliga milda färger och såååå fint m spetsen som en rosett!!!!
    Hästar är ju helt underbara!
    Kram Petra/Trollet

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)