torsdag 17 februari 2011

På språng!

Här kommer ytterligare en layout som jag gjorde till förra numret av inspirationstidningen Allt om Scrap. Vi blev sponsrade av Magistical memories med underbara chipboard dekorationer. När jag då såg mina cirklar som fanns med kom denna idé till mig med en gång. Upplägget på layouten gav sig själv när jag la ut chipboard cirklarna. Ville så gärna prova att sy i chipboard. Det gick alldeles utmärkt med jeansnål =).




Gjorde en layout häromdagen med mer av chipboarden från Magistical.... men den får ni se på söndag i söndagsbilagan ;). Nu ska här ätas middag och så ska jag hoppa i duschen för att sedan bege mig till jobbet på föräldraträff... Tack för titten!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Supersnygg! Jag gillar verkligen det sydda på cirklarna!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig layout...gillar hur cirklarna framhäver språnget... nästan som om han tar ett språng ut ur en tunnel!

    SvaraRadera
  3. Väldigt söta fjärilar =)Rolig och annorlunda lo också.
    Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)