lördag 12 februari 2011

TCR # 44

Denna gjorde jag till den monokromatiska utmaningen inne på the color room förra veckan. Tyckte det var svårt! Förr när jag började scrappa så var monokromatiskt en favorit, men nu var det som sagt svårt. Vart till slut iaf nöjd med resultatet av denna romantiska layoout på Ina =)





Här är det en gnistrande solig vinterdag. Helt underbart!! Vår plan var en skidytflykt med choklad och macka... men än så länge visar "kvicksilvret" för många kallgrader. Hoppas solen värmer så pass att vi kan ta oss ut efter lunch. Annars har jag ingen ursäkt för att inte öppna dörren till tvättstugan och ta i tu med tvätten ;P. Vad ska du göra idag? Tack för titten!!


Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Jättefint verkligen! Så fina färger och dekorationer.

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO, härliga färger, fina dekorationer. Snyggt upplägg.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska vara JÄTTENÖJD med dej LOn. Superfin!


    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag gillar ju allt som är grönt, men den här gillar jag extra mycket ändå. Den är liksom häftigt romantisk =)Åsså är det en snygg bild såklart.

    Hoppas ni får en fin vinterdag utomhus. Själv ska jag gå till lokala bagaren och köpa något gott :D
    Kramar till hela familjen.

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig LO. Jag som inte ens är så förtjust i grönt tycker att den är jättefin!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)