onsdag 15 juni 2011

The Color room #62

Scrapabstinensen var stor nu när jag äntligen landade på hemmaplan. Igår kväll satt jag och Moa och scrappade. Hoppade på veckans färgpalette inne på The color room. Har gjort en layout om Moa och hennes favorit låt/sång just nu. Hon har inte mått så bra nu under våren/försommaren och denna sång passar faktiskt väldigt bra.
Har använt en del av texten som dokumentation på denna layout.





Har lekt med gesso, mist, distresser, stencil, "ostduk" och rubons på denna. Hittade några gamla rubons som jag köpte för 3 år sedan då jag började scrappa och de funkar än ;). Naturligtvis fick ett par blommor också plats =). Låten jag skrivit av text ifrån är gjord av Kadesh Kadang (vet inte om det stavas riktigt så).

Jag och Moa sitter här vid kösbordet och myser lite med varsin kaffekopp. Hon bygger pussel, ett 3000 bitars och jag.... bloggar! Strax ska vi åka upp på mitt jobb och käka lunch samt städa lite. Dit tar vi oss med min nya fiiiiiina bil. Ingen av våra bilar gick igenom besiktningen, så vi kände att det var dags att köpa nytt. Jag har bytt bort min stora combi som drar en liter bensin/mil mot en liten söt Mini Cooper. Jag är så nöjd! Behovet av en kombi finns inte längre på samma sätt då ingen av de små åker i någon barnvagn. Ikväll har Moa bestämt att vi ska scrappa mer... så nu ska jag redigera lite nya foton som jag kan skriva ut. Tack för titten!



Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Vet inte hur många gånger jag varit på väg att köpa gesso, men när jag är där så kommer jag aldrig ihåg den :o) Har aldrig ens testat :o)

    Störtgillar din "kladdiga" layout :o)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin Maja! Bara älskar färgerna, wow!!! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att du har en dotter som också gillar att scrappa =)
    Stora kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)