måndag 20 juni 2011

Foton från helgen...

Jag och Moa "rymde" i helgen till våra kära vänner i Västerås. Så det jag tänkte visa er idag är lite sköna foton från vår mysiga helg. Jag glömde naturligtvis kameran, så dessa foton har Tea Unnebäck tagit... ja ett har faktiskt Åsa också tagit... Det som Tea är med på ;).
Denna familj bor magiskt vackert och de har en härlig stor tomt med många "rum". Varje gång jag varit ner till Åsa så får jag sådan otrolig skapar och kreativitets lusta ;). Nu har ajg hundra ideér på vad jag vill göra här hemma på tomten och i huset!! Till att börja med så ska jag rensa, plocka och stuva om, sen har jag och Moa några små projekt vi ska fixa... lär återkomma med foton före och efter... Men nu vill jag dela med mig till er av vår superhelg =)

 Här sitter vi ute och äter middag. På fotot Åsa, jag, Micke och Moa.Kolla in vilken härlig utsikt =)
 I en liten "skogsglänta" på tomten har de anlagt en liten grillplats där vi tillbringade kvällen och solnedgången med lite kaffe och grillade mashmallows. Åsa tog detta foto. Jag och Moa var lite frusna och trötta fastän kvällen var ljum.
 Åsa vid lägerelden.
 Att sitta och titta in i lägerelden är nog något av de mest rogivande som finns =)
När dessutom detta är vad man ser då man lyfter blicken från elden då är livet som bäst. Vacker solnedgång, eld och trevligt sällskap. Kan inte bli bättre.


Medan jag och Moa njutit i goda vänners sällskap så har Patrik jobbat hemma ;). Han har dragit igång ett av våra ute projekt. Vi ska göra ett litet "soldäck" till barnen med nedsänkt samdlåda, samt fylla igen en grusgång vi inte vill ha kvar... Här kommer lite på G bilder... så hoppas jag att jag snart kan visa det färdiga resultatet.


Lekstugan ser så pluttig ut med de långa reglarna framför. Men jag hoppas slutresultatet ska bli bra. Lekstugedörren ska målas... den ahr mått lite dåligt i vinter då snön låg meterdjup. Tack för titten! Önskar er alla en fin start på veckan. Nu ska jag dra igång mitt stora plocka, rensa projekt. Tur jag har Moa hemma ;)


Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Stor KRAM till hela familjen, inkl Moa! //Nina

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)