måndag 24 oktober 2011

Leka

I gårdagens bilaga av Allt om Scrap hade vi knapp tema. Att använda knappar på sitt alster samt att berätta om sitt "förhållande" till knappar. Missade du bilgan igår hittar du den här. Mitt bidrag blev en layout som tillika är gjord för Mollys ;). Har man ont om tid får man slå två flugor på smällen! Till denna layout har jag använt papper ur kitet "Shabby Iris" samt en hel del dekorationer som du finner hos Mollys Scrapbooking.





Hoppas er vecka börjat bra =) Eftersom detta är förprogramerat så hoppas jag att min egen vecka också börjat bra ;). Längtar bara till denna vecka är till ända för då ska jag ha semester en vecka. Jag och små grabbarna ska åka upp till dotra och bo hos henne i hennes nya fina första lägenhet. En tvåa på 74 kvadratmeter. Så vi lär få plats =). Tack för titten!


Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. So so adorable!!! I LOVE the misting/masking and not to mention the stitching!! Fab work :))xx

    SvaraRadera
  2. Coolt - men hur får du tråden att ligga kvar i sådan perfekt position på papperet?

    La Vikinga

    SvaraRadera
  3. Ja, jag kan bara hålla med. Denna är ett mästerverk Maja!

    SvaraRadera
  4. skitsnygg denna lo. Om jag oxå kunde få tillbaka lite sug efter å göra Los. Jaja det kommer kanske. Hoppas ni har det bra! kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)