onsdag 12 oktober 2011

Skissutmaning hos Manor house.

Nya Blomtillverkaren Manor house har sin första skissutmaning. Är du sugen på att haka på hittar du skissen här. Skissen är gjord av rara Moma. Så här blev min tolkning av skissen. Har använt papper från The Scrap Cake och en stor Manor house blomma... plus lite annat smått och gott. Fotot är på Sam när han sitter och bygger små saker i modellera. Totalt fokuserad på uppgiften.





Här hemma har vi haft lite sjukstuga, men det verkar vara snabbt övergående. Det är full rulle på lille Sam igen. Så i morgon blir det dagis igen. Själv känner jag mig halvt bakis idag efter min långa arbetsdag igår. Hade föräldramöte och gjorde en 13 timmars arbetsdag, så det känns lite halvskönt att vara hemma. Tack för att du kikade in =)


Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig layout som man ser tydligt skissen i :o) Jag som älskar skisser var ju naturligtvis och kikade på skissen du utgått från :o)

    Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera
  2. Läckert och med härliga färger!!

    SvaraRadera
  3. Ååå Maja... den är ju helt gudomligt vacker!!! Min tolkning kommer inte i närheten. WOW så vacker!

    SvaraRadera
  4. vilken underbar LO! fin fina detaljer

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)