onsdag 24 september 2008

LO en doft av sommaren


Denna Lo gjorde jag till en skissutmaning som Zarah hade på sin skiss blogg, zarah´s sketches & inspirations.. Förutom att få sin Lo publicerad kunde man få chansen att vara gäst designer på hennes skissblogg ...
Å döm om min förvåning när det igår kväll damp ner ett mejl där hon undrade om jag ville vara just gäst designer ....
Naturligtvis svarade jag ja =).... gladare än gladast... =D...
Det är till en av Zarahs skisser som det ska scrappas till på veckans skiss också denna vecka...

På denna Lo iaf så är det papper från prima och maja design, lite spets och punchinella... hjärtat är en sämpel jag stämplat på bazill papper och använt som journaling...


7 kommentarer:

  1. Vilken underbar layout! Förstår att Zarah vill att du gästar henne :)

    SvaraRadera
  2. Som alla dina LO's.. helt underbar!! Älskar din stil såå himla mycket!! Och grattis till gäst designern! =o)

    SvaraRadera
  3. Grattis jättemycket! SÅ roligt!!!

    Kram från Meli :-)

    SvaraRadera
  4. Lena tipsade mig om din blogg då jag med scrappar, mest kort visserligen. Jisses i gatan så himla duktig du är, vad kul med lite inspiration!

    SvaraRadera
  5. Härlig LO, gillar allt och grattis till designuppdraget :)!

    SvaraRadera
  6. Den är UNDERBAR, den här LOn! :D

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)