söndag 16 november 2008

mörker och ännu mera mörker...

.... i dubbel bemärkelse.... CC på scrapperiet i helgen... har hunnit med tre bidrag, men de är fotade i så dåligt ljus.. så jag ska fota om dom å lägga upp dom sedan... har inte hunnit med mer i helgen, då det varit lite tungt med andra saker inom familjen....
Nu ska jag å maken iaf på bio =)
Återkommer i morgon...
Måste bara passa på och tacka för alla fantastiska kommentarer om min LO (pekar neråt)... jag vann ju veckofinalen också med den =)
Är såååååå fantstiskt superglad för det =D =D... ligger just nu 4:a på idollistan... Borde räcka för att klara sig till finalen...
Nu ska jag snygga till mig lite... å det blir inte lätt =)

1 kommentar:

  1. Hoppas filmen var bra!! Jag och sambon har inte gjort nåt tillsammans sen...ja...tappar räkningen :(

    Swr fram emot att få se dina bidrag i ÄNNU bättre ljus:) Kan säga att när jag tittade i Scrapperiets forum så ploppade ögonen ut när jag såg din tolkning av testbilden. Den var absolut fantastisk!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)