fredag 19 december 2008

LO bygga för kloka val..


...Denna gjorde jag till Skrotbokens tävling som handlar om just val... deadline har passerat så jag kan blogga den nu =).
Jag valde att scrappa om hur vi får våra barn att göra bra val... å för mig börjadr det från dag ett då jag håller mitt barn i famnen. Med kärlek,trygghet, respekt, lek och kunskap vill jag bygga.Kan jag ge mina barn detta så tror jag att jag byggt hela bra människor som klarar av att göra kloka val genom hela livet. För det krävs en stark och trygg person att klara av alla prövningar man har att gå igenom... Så tänkte jag =)..
På LO:en skulle man också ha med en leksak = lego och minst en icke scrapsak. Har förutom legot också en bit vaxduk... å så har jag stämplat med duploklossar..I och med att temat blev lite lego, fick färgerna bli därefter också.
Så nu återstår bara att se vad juryn kommer fram till.... priset var sååå läckert *villha*
Gillar verkligen såna här tävlingar då det ska vara mycket tanke bakom.... För mig blir de LO:erna oerhört betydelsefulla för mig... inte alltid de vackraste att titta på, men jag är mer känslomässigt bunden till dom...
Nopp, nu väntar sängen.. natt gott som min lille son säger =)

4 kommentarer:

  1. läckert! verkligen kul att använda lego till LO

    SvaraRadera
  2. Men!! Vilken kul LO!!
    Och såå sött kort!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ahhh så himla cool LO!! Fy tusan vad smart du e som kommer på sånna här saker!

    SvaraRadera
  4. Du har väl sett Skrotbokens intressanta inlägg idag? ;)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)