måndag 14 juni 2010

Ny vecka... nytt liv... eller inte..

Trodde mig veta att det efter skolavslutningen skulle lunga ner sig lite men ack så jag bedrog mig! Denna vecka har varit helt fullmatad med massa jobb, jobb, utvecklingssamtal, fotbollsmatch, grilleftermiddag på dagis, Moas tjejmiddag..... å jag skulle kunna fortsätta en bra stund till!! På jobbet känns det som avrundningen av detta läsår aldrig tar slut. Det dyker bara upp en massa nya måsten på vad som ska vara klart innan sommaruppehållet. Blir sååååå trött! Idag kom jag hem halv sex!

Nu har jag iaf något mycket trevligt att se fram emot. Till helgen åker jag till Stockholm och träffar gänget på Allt om Scrap. Det ska bli så himla spännande och kul att träffa alla live =)

Men innan det ska jag skicka iväg dotra på fotbollscup. Se till att ha packat åt mig själv och småtrollen... (Mannen och pojkarna kommer ner till Stockholm på söndag) Se tilll att det finns mat hemma till måndag och tisdag då tonåringarna ska husera här hemma själva.. med grannarnas vakande öga på sig.
I morgron ska jag jobba full dag plus att vi ska ut med jobbet och käka... så i morgon blir inget gjort.. bäst att sätta fart nu då....

Så ni som väntar på skapade alster får vänta några dagar till.. förhoppningsvis lyckas jag producera några alster i helgen.

Så får jag önska alla er en trevlig avslutning på er vecka! Tack för titten!



Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Trevlig helg i Stockholm!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli jätte jätte kul!!!

    SvaraRadera
  3. Man blir aldrig besviken när man tittar in här. Du är så flitig att skapa hela tiden. Mitt liv består mest av att vaka nätter och sköta sjuka barn, men lever på hoppet att det blir bättre snart :-) Hoppas du har haft en trevlig och kreativ helg i bröllopsstaden. Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)