torsdag 23 februari 2012

Lite gott och blandat..

Har känt mig ur form i några dagar... har en envis förkylning i kroppen som inte riktigt vill bryta ut. Är säkerligen inte ensam om detta fenomen, men det är oerhört frustrerande! Jag vill orka göra en massa saker men det tar bara tvärstopp. Har försökt vila mig i from... men den taktiken verkar heller inte funka... så nu lurar jag på att riktigt trötta ut mig så att jag blir sängliggande och inte bara något mittemellan.... Fast det var ju inte för att berätta detta som jag satte mig här ;). Tänkte faktiskt visa lite pyssel... ett kort gjort till Scrapgalens cc...


Nu ska jag bli bjuden på middag av bästa mannen. Han har verkligen tagit hand om mig i eftermiddag =).


Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)