torsdag 1 mars 2012

Lazy Day

Bara en dag kvar på jobbet sedan ska vi njuta av en veckas sportlov!! Å det är sådana här lata dagar tillsammans med min familj jag längtar efter. Fotona här är tagna förra året på mig och mina döttrar. Det roligaste med detta sportlov är att vi kommer att vara samlade hela familjen. Tjejerna kommer hem och Patrik har också semester. Det ska bli så skönt =).




Denna layout har jag gjort till Mollys Scrapbooking med de underbara papperen "The bright side two" från MME som innehåller magiskt vackra papper. Flera med  härliga träväggsbakgrunder i olika färger. Fullkomligt älskar dem! Det scrappar sig själva. Här har jag åter lekt med mist och en cirkel stencil ( jag har just nu svårt att scrappa UTAN att blanda in lite kladd och klet ;) ) Till dessa papper finns härliga Die Cut element som jag också använt mig av. Allt detta finner du förstås hos Mollys Scrapbooking. Missa inte att surfa förbi där... men måste varna er för att köpbegäret då blir stort ;). Dessutom hörde jag ryktas att Lilos våning invaderats av kartonger fyllda med scrapgodis som säkerligen strax dyker upp i butiken....


Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Underbar layout! Jag storgillar de där papperna och jag gillar hur du kladdat.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)