lördag 13 oktober 2012

Mina alster från Inzpira nr3 2012

När nu nummer 5 av magazinet Inzpira är på väg ut i butikerna visar jag de alster jag hade med i tidningen i nr3. Temat var rosor och jag gjorde denna med tanke på en bra låt ;)




Jag gav mig även i kast med kortskissen som skulle vara med i detta nummer av tidningen... och det blev så här.. en söt liten grodprins =)

 
Igår landade Inzpira nr5 hos mig.. och det var lika kul och overkligt som alltid att se sina alster i tryck =). Denna gång har jag med en mixed media steg för steg beskrivning och ett kort. Börjar vänja mig vid att jag kan göra kort också ;). Önskar er alla en fin lördag. Här hemma har jag en liten sjukling som det är mycket synd om... så det blir till att ta det lugnt.


Tack för titten!
Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)