söndag 4 augusti 2013

Sweet ** Cést Magnifique August Kit**

Hej! Här kommer ytterligaren en layout gjord med augusti kitet från Cést Magnifique. Vill du se innehållet i sin helhet med add ons hittar du det i detta inlägg i bloggen. Fortfarande finns  kit tillgängliga i shopen som du hittar här!

Hello! Here is another layout made with the August kit from Cést Magnifique. If you want to see the kit with all add ons you'll find it in this blog post. There are still kits available in the shop, you'll find it here!
 






Jag har till största delen använt mig av huvud kitet till denna layout. Chipboard detaljerna kommer från  dekorations kitet som går att köpa separat.
Från mitt eget lager av saker har jag använt dies och stämplar.

For this layout I have used the Main Kit and chipboard pieces from the Embellishment Add On. From my own stash dies and stamps.


Tack för titten!
Kramiz Maja

1 kommentar:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)