söndag 21 mars 2010

Nyvaken Samsi

Det händer faktiskt, om än inte ofta, att vår Samsi tar det lite lugnt när han precis klivit upp. Då sitter han med "bönen" (björnen) framför TV:n och kikar på telletubbis eller något annat trevligt barnprogram. Till och med så pass länge att vi (jag och Patrik) hinner fika morgronkaffe och spela backgammon.... Igår var inte en sådan dag!! Det kan ni läsa om i inlägget nedan. Men LO:en jag bloggar idag handlar om Sams lugna morgonstunder =)



Har bakat ihop detaljbilderna idag.. Nytt fotoshop trix för min del. Något som många andra behärskat länge..... Bilden är klickbar om ni vill se detaljerna i större format.



Magiskt vackert vårvinterväder idag också. Har suttit ute i solen en stund på förmiddagen när barnen var ute och lekte. Men nu börjar tröttheten hinna ikapp mig. Klev upp klockan 6 i morse! Så nu tror jag att jag vilar lite på soffan innan det är dags att väcka Sam från hans middags sömn.
Ni kan ju kila vidare till dagens söndagsbilaga som har "bäbis" tema. Ni hittar det här
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Mmmm lugna morgnar är ngt man knappt minns:) Underbar layout i härliga färger! Du har ngt i min blogg! Kramar och ses snart:)

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker layout! Sååå snyggt med orangea rosor! kanonfin!
    önskar dig en härlig söndag oxå! =)
    kram kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig färgkombination! Jag fullständigt älskar alla journalinglapparna!

    SvaraRadera
  4. Superfin!!
    Blev så glad när jag insåg att du är vår nya teammedlem i Pyssellyckan! Grattis:)

    SvaraRadera
  5. O my god vad fint! Blir alldeles kär i dina alster....du är så duktig!
    kram sussa

    SvaraRadera
  6. Ååååååhhhhh!!! Guuud vad scrapsugen jag blir nu!!! Vilka färger på blommorna!! Vart har du köpt dom? Så snyggt!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)