måndag 6 september 2010

Liten blir större... eller stor...

Visar lite alster som varit med hos Allt om Scrap... Har fortfarande inte vant mig vid att Moa inte bor hos oss längre =(.. Så henne har jag terapi scrappat rätt många layouter om nu på slutet. Visar två av dom idag.... Denna vecka vill jag ska gå fort!! För på fredag kommer mina tjejer hem. Gissa om längtan är stooooor =). Det är hemskt att vara mamma när barnen flyger ur boet.. Innan var jag alltid kaxig och sa att det skulle bli skönt.... men ack så jag bedrog mig... Nu förstår jag min mors tårar...


Här nedan ser du den hysteriska layouten om Moas fotbolls "karriär".


Vill du se mer av min Moa och mina skapade alster kan du kika in i den nya utmaningsbloggen 100% norr. Bara till för oss pyzzlare norr om Sundsvall. Det är premiär för första utmaningen idag. Spännande va??? Se så kila dit nu och haka på utmaningen =). Jag ska svida om till stallkläderna. Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Hej på dig! Försöker skicka kommentarer men det jäklas, de bara försvinner.
    Fina Lo´s på Moa, som vanligt.
    Förstår din saknad efter Moa, och Ina förstås. Känner ju själv att det närmar sig mer och mer att de ska flyga ut ur boet. Fast för tillfället har ju familjen bara utökats, skratt.
    Moa verkar trivas bra hos oss och i skolan och det känns skönt. Det är också kul att tjejerna har fortsatt med fotbollen och för Moa är det bra att lära känna lite tjejer.
    Ha så trevlig i helgen med döttrarna.
    Själva åker vi ju till Kreta på lördag. Det ska bli så skönt=) Killarna jobbar på Kappa i 10 dagar, så de är mest borta.
    Kram Carita

    SvaraRadera
  2. Men så häftig layouten om fotboll är! Gillar din handstil och alla svängar! /Pia

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så snyggt! Båda var ju helt underbara, men kan inte låta bli att älska den om fotbollen. Helt galen och jättesnygg!
    Kram Mathilde

    SvaraRadera
  4. Underbara LO förstår din längtan, det är snart fredag så du får rå om dem mycket ;) Må så gott du kan!

    Kram Aase

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)